W centrum komunikacji znalazły się trzy postacie – smok, duch i pies – symbolizujące różne prawne problemy, które mogą wydawać się groźne, niezrozumiałe czy zawiłe. Te groźne postaci pomaga "oswoić" radca prawny – dzięki swojej wiedzy i empatii.
Kampania potrwa do końca listopada 2025 roku.
Anna Sękowska, dziekan Rady Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie tak tłumaczy wybór formy kampanii: - Chcemy pokazać, że kontakt z radcą prawnym nie musi budzić lęku. Wręcz przeciwnie – radca to przewodnik, który pomaga zrozumieć prawo i przywrócić spokój w sytuacjach, które początkowo mogą wydawać się nie do opanowania

Kampania z AI
Spoty wideo zrealizowane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, mogą obejrzeć już pasażerowie warszawskich autobusów, tramwajów, a w kolejnych tygodniach także metra. W okolicach warszawskich sądów pojawiły się również citylighty na przystankach autobusowych.
Ponadto szeroka kampania internetowa realizowana jest w mediach społecznościowych warszawskiego OIRP, a także w mazowieckich radiostacjach.
Problemy prawne naprawdę potrafią przerazić…🐲 Chyba, że masz wsparcie radcy prawnego!
Integralną częścią kampanii jest promocja portalu Szukaj Rady – bezpiecznej, certyfikowanej przez Krajową Izbę Radców Prawnych wyszukiwarki radców prawnych. Serwis pozwala filtrować specjalizacje i lokalizacje, a rozbudowane profile prawników umożliwiają szybki kontakt i wybór specjalisty dopasowanego do konkretnej sprawy.











