Snapchat z nowym typem reklam: skanowanie kodów otworzy sponsorowane treści

Według nieoficjalnych doniesień Snapchat pracuje nad nowym rodzajem reklam, które po zeskanowaniu smartfonem obrazka lub kodu udostępnią w aplikacji sponsorowane treści od reklamodawców lub atrakcyjne cenowo oferty.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Snapchat z nowym typem reklam: skanowanie kodów otworzy sponsorowane treści

Informacje na temat reklamowych planów Snapchata pochodzą z serwisu The Information, który powołuje się na własne anonimowe źródła w kierownictwie firmy. Według doniesień zespół Snapchata pracuje nad kolejnym formatem reklamowym, który pozwoli wykorzystać w nowy sposób aparat fotograficzny w smartfonach.

Testowane obecnie reklamy pozwalają na umieszczanie na plakatach lub stronach internetowych pochodzących od reklamodawcy specjalnych obrazów lub kodów. Po ich zeskanowaniu za pomocą smartfona użytkownik Snapchata zobaczy w tej aplikacji specjalne sponsorowane treści bądź unikalną ofertę konkretnej marki.

Nowy format reklamowy może zostać wprowadzony do oferty Snapchata jesienią br., choć firma oficjalnie tego nie potwierdza.

Obecne prace nad nowym rodzajem reklam to ostatnio nie jedyny ruch Snapchata skierowany w kierunku partnerów biznesowych. Serwis przygotowuje też system rozpoznawania obiektów na zdjęciach użytkowników i dobierania dla nich odpowiednich reklam.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu