Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową

Śnieżka Satynowa. Sprawdza się w każdej roli – z takim hasłem przewodnim 19 kwietnia br. wystartowała najnowsza kampania reklamowa popularnej marki farb Śnieżka Satynowa z portfolio FFiL Śnieżka SA. Utrzymany w konwencji filmowej spot reklamowy, pełen zarówno subtelnych scen, jak i wartkiej akcji rodem z przygód Jamesa Bonda, można już oglądać na ekranach najpopularniejszych stacji telewizyjnych. Równolegle prowadzone są również szeroko zakrojone działania wizerunkowe w Internecie, prasie oraz punktach sprzedaży detalicznej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Śnieżka Satynowa to farba wyprodukowana przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii Teflon® surface protector, dzięki czemu tworzy na ścianach niezwykle trwałe, gładkie, wyjątkowo odporne na mycie i szorowanie oraz eleganckie powłoki o satynowym wykończeniu, które subtelnie odbijają światło. Te najważniejsze atrybuty produktu zostały wyeksponowane w najnowszej kampanii reklamowej marki. Głównym bohaterem spotu jest scenograf filmowy, który opowiada o kulisach powstawania realizacji filmowych. Rekomenduje Śnieżkę Satynową jako rozwiązanie, które sprawdza się nawet w tak trudnych warunkach jak plan filmowy: ze względu na niekwestionowane walory estetyczne tworzy klimatyczną oprawę podczas delikatnych, romantycznych scen, a dzięki subtelnemu, satynowemu wykończeniu pozwala uzyskać widowiskową grę światła, doskonale prezentującą się na wielkim ekranie. Oprócz tego zapewnia ponadprzeciętną trwałość w przypadku kręcenia najbardziej wymagających epizodów akcji. Farba Śnieżka Satynowa pozostaje w idealnym stanie również poza blaskiem fleszy, w domu, w którym harcują roześmiane dzieci – o czym wspomina scenograf, wracając po pełnej przygód pracy do własnego M.

Kampania reklamowa obejmuje TV, Internet oraz prasę. Przez cały sezon prac remontowo-budowlanych spoty reklamowe będą pojawiać się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, np. TVP 1, TVP 2, TV 4, TVN czy Polsat. Działania w Internecie obejmą nowoczesne narzędzia marketingowe, a wsparciem sprzedaży będą ponadto materiały POS.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada Agencja RED8 Advertising, a za zakup mediów dom mediowy Maxus Polska.

Spot reklamowy można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=4DOQ3i-c4mQ

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów