'Soccer moms' wymarzony cel dla marketingowców

'Soccer moms' - czyli wykształcone, niepracujące kobiety, z klasyśredniej, mające dzieci w wieku szkolnym to wymarzony celmarketingu internetowego - wynika z najnowszego badania ROIResearch, Double Click Preformics i Microsoftu.

mn
mn
Udostępnij artykuł:

Ponad 70% badanych mam przyznało, że wykorzystują Internet dorobienia zakupów, 57% wyszukuje interesujące je produkty, którenastępnie kupują w tradycyjnych sklepach.

Wśród 1000 przebadanych kobiet 89% używa Internetu co najmniejdwa razy dziennie, 90% ma z nim styczność co najmniej od 7 lat, dla86% jest to najlepsze źródło pozyskiwania informacji.

Mamy najczęściej szukają informacji o danym produkcie pozobaczeniu reklamy w kolorowych magazynach, telewizji lub na innejstronie internetowej(60%). Wyszukują także adresy interesujących jesklepów (71%) oraz porównują ceny (72%).

Brytyjski rynek płatnej reklamy w wyszukiwarkach internetowychpowinien osiągnąć wartość $ 4mln w roku 2007.

mn
Autor artykułu:
mn
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"