Sokołów na szósty rok przedłuża współpracę z Cut The Mustard

Producent wyrobów mięsnych Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty rok.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sokołów na szósty rok przedłuża współpracę z Cut The Mustard

Zespół Cut The Mustard aktualnie odpowiada za prowadzenie profili social mediowych marek (w tym Sokołów od Kuchni, czy Super Snacki), tworzenie contentu, aktywacje konsumenckie, a także zakup mediów. 

Od 2023 roku agencja rozpoczęła także działania komunikacyjne dla marki na Tik-Tok.

– Nasza strategia jest konsekwentnie realizowana, dzięki zaufaniu i partnerstwu w biznesie. Każde działanie jakie podejmujemy, można zweryfikować w zakresie skuteczności i innowacyjności. Jestem dumna, że możemy wspierać w rozwoju markę Sokołów już szósty rok - podkreśla Karolina Wierzbicka, client service supervisor w Cut The Mustard i dodaje: - W komunikacji prowadzonej w social media, skupiamy się na walorach smakowych, ciekawostkach oraz inspirowaniu do poszukiwania nowych smaków. Dzięki różnorodności kanałów w social media, a także dedykowanym profilom, możemy podzielić się wartościami jakie niesie ze sobą marka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"