Sony sprzedało w Japonii milion konsol PS3

Firma Sony Corp. przekroczyła granicę miliona sprzedanych konsol dogier wideo PlayStation 3 (PS3) na japońskim rynku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Osiągnięcie takiego wyniku zajęło Sony około 8 miesięcy.Tymczasem Nintendo na przekroczenie tej samej granicy w przypadkukonsoli Wii potrzebowało cztery razy mniej czasu.

Jak wynika z danych Enterbrain - największego w Japonii wydawcymagazynów o tematyce gier wideo - na dzień 15 lipca Sony sprzedałow Japonii 1,01 miliona konsol PS3, w porównaniu do 2,9 milionakonsol Wii i 420.705 Xboxów 360 firmy Microsoft.

W samym czerwcu produkt Nintendo zanotował sześciokrotnie lepszywynik sprzedaży od PS3 na japońskim rynku. Przewaga rośnie zmiesiąca na miesiąc. W kwietniu Wii sprzedawała się czterokrotnie,a w maju pięciokrotnie lepiej od PS3.

PS3 miała swoją premierę w Japonii 11 listopada, a Wii 2 grudniaubiegłego roku, podczas gdy Xbox 360 trafił na tamtejsze pókisklepowe w grudniu 2005 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji