Kacper Pakuła od blisko dekady działa na styku biznesu i influencer marketingu. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora operacyjnego w Grupie Thunder, gdzie odpowiadał za zespół obsługujący kanał Rezigiusza na YouTube, koordynowanie współprac komercyjnych oraz projektów ambasadorskich, a także współtworzył program "Sabotażysta".
W SpaceCat będzie odpowiadał przede wszystkim za rozwój sieci twórców SpaceCat Network, budowanie i utrzymywanie relacji z influencerami, a także strategiczne wsparcie kampanii dla klientów agencji. Kacper Pakuła zastąpił w strukturze agencji Justynę Zawadzką, która przeszła do grupy DRE$$CODE.
Wzmocnienia w działach kreacji i client service
Do działu kreatywnego dołączył Mateusz Skrycki, który objął stanowisko senior copywriter. Doświadczenie zdobywał m.in. w Agencji Warszawa, VMLY&R oraz Labcon, pracując przy projektach dla takich marek jak Samsung, Amazon czy Google.

Dział client service został wzmocniony przez dwie nowe osoby. Michał Bogdański, związany z digital i influencer marketingiem od ponad sześciu lat, wcześniej odpowiadał m.in. za tworzenie strategii, rozwój innowacji i realizację kampanii 360° w Performance Group, a także wspierał sprzedaż i management w Lifetube. W SpaceCat objął stanowisko account managera.
Na to samo stanowisko do zespołu dołączył także Karol Skindzier, specjalista w zakresie mediów społecznościowych z ponad dekadą doświadczenia. Na swoim koncie ma współpracę m.in. z Pepco i koncernem Reckitt Benckiser.
– Nowe osoby w SpaceCat to dla nas ważny krok w budowaniu silniejszej organizacji. Wzmocnienia w influencer marketingu, kreacji i client service sprawiają, że możemy działać jeszcze sprawniej i szerzej, zarówno strategicznie, jak i kreatywnie. Jestem przekonany, że doświadczenie Kacpra, Mateusza, Michała i Karola pozwoli nam skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów i dalej rozwijać SpaceCat oraz nasze kompetencje w digital marketingu – mówi Roman Terelak, CEO SpaceCat.











