Liderem sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych pozostaje"Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnią 87 137 egz.(spadek o 18,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2006 r.)- wynika z grudniowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Gazeta Pomorska Media)- 86 138 egz. (rok wcześniej 91 572 egz.) a trzecie "Polska GłosWielkopolski" (Polskapresse) - 55 399 egz.
Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (plus "Kurier Lubelski"- na rynku od 15. października 2007) wyniosła 359 tys. egzemplarzy- najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 87 137egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 1238 egz. Miesiąc wcześniejosiemnaście tytułów wchodzących w skład projektu"Polska" miałośrednią sprzedaż na poziomie 399 tys. egz.

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedażwiększości dzienników regionalnych.











