Spada sprzedaż dzienników regionalnych. Najwięcej straciło „Echa Dnia”

W październiku br. wszystkie spośród 15 najpopularniejszych gazet regionalnych zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Echo Dnia”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Polski Dziennik Zachodni” (Polskapresse) w październiku br. wyniosła 52 171 egz., czyli o 11,67 proc. mniej niż rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należało do „Gazety Pomorskiej" (Media Regionalne) ze średnią sprzedażą ogółem w październiku br. na poziomie 52 129 egz., po spadku o 11,86 proc. Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy spadł o 15,48 proc. do poziomu 36 392 egz.

Z kolei najwięcej stracił, zajmujący dziesiąte miejsce w rankingu dziennik „Echo Dnia” (Media Regionalne). Sprzedaż ogółem tej gazety zmalała o 24,15 proc. i wyniosła 23 049 egz.

Zestawienie obejmuje 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji