Spadek wydatków reklamowych w USA w I połowie roku

Amerykańskie wydatki reklamowe w I połowie bieżącego roku wyniosły72,6 miliarda dolarów, co oznacza, że zmniejszyły się o 0,3procenta w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis Brandweek, powołując się na dane firmybadawczej TNS Media Intelligence, to pierwszy od 2001 rokuprzypadek, żeby wydatki reklamowe na amerykańskim rynku zanotowałyspadek przez dwa kolejne kwartały.

Wzrost wydatków zanotowano w czterech kategoriach: reklamainternetowa (o 17,7 procenta do poziomu 5,52 miliarda dolarów),reklama w czasopismach (o 6,9 procenta do poziomu 11,5 miliardadolarów), outdoor (wzrost o 3,6 procenta do poziomu 1,9 miliardadolarów) oraz reklama w telewizji kablowej (wzrost o 2,8 procentado poziomu 8,38 miliarda dolarów). Tymczasem spadek nakładówwystąpił w przypadku telewizji, gazet i radia.

W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku 10 największychamerykańskich reklamodawców przeznaczyło na swoją promocję łącznie9 miliardów dolarów - o 2,2 procenta mniej niż przed rokiem. Cireklamodawcy to kolejno: Procter & Gamble (1,6 miliarda dolarówprzeznaczonych na reklamę w I połowie roku), AT&T (1,1 mld),Verizon Communications (1,04 mld), General Motors (958,9 milionadolarów), Ford Motor (864,9 mln), Time Warner (793,3 mln),Johnson&Johnson (725,9 mln), Sprint Nextel (689,2 mln), Waltdisney (663,8 mln) oraz National Amusements (589,8 mln).

źródło: Brandweek

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online