Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w 2013 roku wyniosła 913 338 egz. i w porównaniu do 2012 roku była niższa o 7,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał o 1,85 proc. do poziomu 603 549 egz.
Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W ub.r. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 6,75 proc. do poziomu 380 615 egz.
Tuż za podium uplasował się najpopularniejszy tygodnik opinii - „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średni wynik wyniósł 332 956 egz., po spadku o 5,77 proc.

Wszystkie pisma w czołowej dziesiątce zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił telewizyjny tygodnik „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w 2013 roku zmalała bowiem o 9,71 proc. i wyniosła 165 297 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż pięć pozycji zajęły tytuły z segmentu yellow. Trzy miejsca przypadły pismom z programem telewizyjnym. Ponadto w top 10 znalazł się jeden tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.












