Spark Foundry zajmie się globalną obsługą mediową Avonu

Należący do Publicis Media dom mediowy Spark Foundry wygrał przetarg na globalną obsługę mediową firmy kosmetycznej Avon.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spark Foundry zajmie się globalnie planowaniem i zakupem mediów, zarówno tradycyjnych jak i internetowych do kampanii Avonu.

Jeden dom mediowy

Wybierając Spark Foundry firma zdecydowała się skonsolidować obsługę swojego globalnego budżetu mediowego w jednym domu mediowym - dotychczas zadania te były rozdzielone między Publicis Media a należącą do WPP GroupM.

W Polsce planowaniem i zakupem mediów dla Avonu dotychczas zajmował się Starcom, siostrzana agencja Spark Foundry w Publicis Media.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/avon-kisses-for-christmas-malgorzata-rozenek-majdan-radoslaw-majdan,7171205929166465a ##

Umowa od stycznia

Spark Foundry zajmie się obsługą Avonu od stycznia 2019 roku, zadania będą nadzorowane z siedziby agencji w Londynie.

Avon podał, że wybór nowej agencji do obsługi mediowej jest jednym z elementów szerszej transformacji marketingowej marki i jej komunikacji. Proces ten ma obejmować odmłodzenie brandu, przegląd oferty, przyspieszenie rozwoju produktów pod kątem trendów oraz przebudowę podejścia firmy do globalnego i lokalnego procesu marketingowego.

Główne rynki zbytu Avonu to Argentyna, Brazylia, Kolumbia, Meksyk, Polska, Rosja, RPA, Filipiny i Wielka Brytania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele