Komunikacja obejmuje ogólnopolski digital, regionalną kampanię w social mediach oraz działania PR.
Reklamy przedstawiają różne atrakcje północnej Polski, a kampania digitalowa odsyła wprost na portale turystyczne każdego z województw: pomorskie.travel, mazury.travel oraz kujawsko-pomorskie.travel. Znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje, jak m.in. co zwiedzić, jak dojechać, gdzie się zatrzymać, co i gdzie zjeść, z jakich atrakcji skorzystać.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tak-wspieramy-naszych-reklama-piwa-specjal ##
Specjal wspiera lokalną turystykę
- W czasach, gdy branża turystyczna przeżywa trudności, kampania Specjala ma na celu wsparcie turystyki w regionie. Dlatego partnerami akcji są organizacje, które na co dzień działają w zakresie promocji regionu - mówi Magdalena Cichocka-Fronc, senior brand manager marki Specjal. - Ruch z całej kampanii internetowej kierujemy bezpośrednio na prowadzone przez tej organizacje strony z informacjami turystycznymi. Liczymy, że zasięg kampanii przełoży się na większe zainteresowanie Północą Polski - podkreśla.

Partnerem kampanii są: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna.
Kampania realizowana jest przez: agencję VMLY&R – kreacja, digital&social media, agencję Roots – media relations oraz działania z Partnerami oraz dom mediowy Starcom – planowanie i zakup mediów.











