W jesiennej ramówce Teatr TV na antenie TVP1 pokazywany jest w poniedziałki o godz. 21.25, począwszy od 5 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych spektakli (do 26 września) wyniosła 527 tys. osób, co przełożyło się na 4,23 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 3,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownią cieszył się, pokazany 5 września br., spektakl „Igraszki z diabłem” - zgromadził on przed telewizorami 669 tys. oglądających.

Trzy topowe spektakle
TVP1 w paśmie nadawania Teatru TV przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat z udziałem na poziomie 15,60 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Druga jest TVP2 (14,64 proc.; kulisy „M jak miłość” i „Bake off - Ale Ciacho!), a trzeci - TVN (11,12 proc.; gł. „Druga szansa” i filmy fabularne).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-160-tys-widzow-oglada-poludnik-wildsteina-w-tvp2 ##
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest również Polsat, a dalej plasują się odpowiednio: TVN, Dwójka i Jedynka.
Widownia produkcji na tle konkurencji











