PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grzegorz Krychowiak po latach współpracy z Pumą będzie promował Adidasa
Grzegorz Krychowiak po latach współpracy z Pumą będzie promował Adidasa
Oshee partnerem Pucharu Polski w piłce nożnej
Alibaba oficjalnym partnerem igrzysk olimpijskich do 2028 roku
20 największych klubów piłkarskich z 7,4 mld euro przychodów, Manchester Utd wyprzedził Real Madryt (infografika)
2,5 mln zł płaci Tauron za sponsoring polskich narciarzy
Suzuki oficjalnym sponsorem reprezentacji i Pucharu Polski piłkarzy i piłkarek ręcznych
Fortuna sponsorem głównym Legii Warszawa przez kolejne trzy lata
Rakuten nowym sponsorem piłkarzy FC Barcelona - 220 mln euro za cztery lata
Rakuten nowym sponsorem piłkarzy FC Barcelona - 220 mln euro za cztery lata
Cristiano Ronaldo podpisał dożywotni kontrakt reklamowy z Nike
Właściciel Biedronki sponsorem filmu „Fatima: Animated Movie”
Energa sponsorem koszykarzy Czarnych Słupsk przez trzy kolejne lata
Oshee jako partner PZPN-u będzie promowany przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski
Polacy słabiej zapamiętali sponsorów igrzysk w Rio niż Euro 2016, najpopularniejsze Orlen i Coca-Cola
Cinkciarz.pl sponsorem piłkarzy Wisły Płock (wideo)
Piwo Łomża przez dwa lata partnerem piłkarskiego Pucharu Polski
Wszyscy olimpijczycy w Rio z telefonami Samsung Galaxy S7 Edge
Energa sponsorem głównym Lechii Gdańsk (wideo)
Kluby piłkarskiej Ekstraklasy z rekordowymi wpływami. Najbogatsza i najefektywniejsza Legia, dalej Lech i Lechia
Coca-Cola, Orange i Biedronka najbardziej kojarzone jako sponsorzy Euro 2016, a Robert Lewandowski jako bohater reklam T-Mobile
Coca-Cola, Orange i Biedronka najbardziej kojarzone jako sponsorzy Euro 2016, a Robert Lewandowski jako bohater reklam T-Mobile
Hyundai jako sponsor Tour de Pologne z kampanią pod hasłem „Nakręcamy projekty”
Orlen wraca do sponsorowania piłkarskiej Wisły Płock. Na koszulkach znajdzie się logo Vitay Club
Anwil sponsorem biegaczki Katarzyny Kowalskiej
New Balance sponsorem Lechii Gdańsk (wideo)
Škoda Polska promuje się przy relacjach z Tour de France w Eurosporcie
Dzięki wynikom w Euro 2016 wartość mediowa polskiej reprezentacji wzrośnie o 200 mln zł, sponsorzy zapłacą więcej
Dzięki wynikom w Euro 2016 wartość mediowa polskiej reprezentacji wzrośnie o 200 mln zł, sponsorzy zapłacą więcej
PGNiG na Superligę piłkarzy ręcznych wyda 18 mln zł
PGNiG tworzy Superligę piłkarzy ręcznych i centralizuje prawa marketingowe
Nowe zasady sponsoringu przez państwowe firmy: bliższa współpraca z resortami sportu i skarbu, większa kontrola
Ministerstwa szykują kodeks dobrych praktyk sponsoringowych dla spółek Skarbu Państwa
Manchester United najcenniejszą marką piłkarską, Leicester City z największym wzrostem (Top 50)
Europejski rynek piłki nożnej wart ponad 22 mld euro
Jose Mourinho z kłopotami reklamowymi przed przyjściem do Manchesteru United. „To nie tylko trener, ale kombajn marketingowy”