Spot najeżony bakaliami

Kampania reklamowa Publicis dla Jutrzenki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dwanaście godzin trwało kręcenie 6-sekundowego, skomplikowanego ujęcia do najnowszego spotu reklamowego wyprodukowanego przez Publicis dla producenta słodyczy Jutrzenka SA. Po raz pierwszy w Polsce nakręcono tak precyzyjne demo produktu. Ujęcie przedstawia ciastko dekorowane kolejnymi składnikami - karmelem, bakaliami i mleczną czekoladą. Spot jest częścią kampanii reklamowej ciastek w czekoladzie "Jeżyki" produkowanych przez Jutrzenkę. Od 6 października można go zobaczyć w telewizji oraz w kinach. Kampania jest kierowana do konsumentów powyżej 15 roku życia i do handlowców.

Spot reklamowy zrealizowano w całości w Łodzi. Produkcja trwała 3 dni. Skomplikowane demo samego produktu nakręcono w halach wytwórni filmowej. Wykorzystano też inne plany. W jednej ze scen bohaterowie spotu wbiegają po schodach tej samej klatki schodowej, którą w 1955 roku sfilmował Andrzej Wajda w swym debiutanckim filmie "Pokolenie".

Reżyserem spotu Jutrzenki S.A. był Andrzej Sawczuk. Produkcją zajęło się Studio Graffiti. 30-sekundową wersję spotu można zobaczyć w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie i TVN. Dłuższa o 10 sekund wersja kinowa będzie pokazywana w sieci kin Cinema City. W spocie wykorzystano slogan: "Idealne dla gości, jeszcze lepsze dla nas".

Film reklamowy można obejrzeć lub pobrać pod adresem: http://www.publicis.pl/ kampanie.php?i=jezyki.

"Analiza danych rynkowych uświadomiła nam, że na rynku słodkich przekąsek niemal nie ma mowy o lojalności wobec marki. W tej sytuacji nie pozostaje nic innego jak nakłonienie klienta do spróbowania >>Jeżyków<<. Dlatego kampania ma jasny przekaz: spróbuj >>Jeżyków<<, ponieważ są to ciastka o niepowtarzalnym smaku" - powiedział Michał Czarkowski, Account Supervisor w Publicis Warszawa i dodał: "Po względem smakowym >>Jeżyki<< są bardzo konkurencyjne. Decyduje o tym receptura i składniki. Z tego względu w spocie reklamowym położyliśmy szczególny nacisk właśnie na pokazanie składu ciastek."

Kampania będzie się toczyć także w sklepach. Będzie tam miała formę plakatów przedstawiających jeden z dostępnych wariantów smakowych "Jeżyków" i informujących o cenie. Plakaty prezentują "Jeżyki" jako ciastka "najeżone bakaliami".

Kampania adresowana do handlowców ma formę ogłoszeń w "Poradniku Handlowca" oraz ulotek. Wykorzystane nośniki zawierają informację o dostępnych wariantach produktu, listę argumentów przemawiających za posiadaniem "Jeżyków" w ofercie sklepu oraz dane na temat toczącej się kampanii konsumenckiej. Ulotka prezentuje kadry ze spotu telewizyjnego oraz wygląd plakatu i ogłoszenia prasowego. Podaje także terminy dotyczące czasu trwania kampanii w poszczególnych rodzajach mediów.

Producentem "Jeżyków" jest Przedsiębiorstwo Cukiernicze Jutrzenka S.A. W sierpniu b.r. Publicis wygrał przetarg na obsługę marki "Jeżyki". Obecna kampania jest pierwszą prowadzoną przez Publicis dla Jutrzenki po uzyskaniu tego budżetu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela