W 60-sekundowym klipie występują m.in.: Magda Gessler, Kuba Wojewódzki, Olivier Janiak, Hubert Urbański, ekipa prowadzących „Dzień Dobry TVN”, gospodarze „MasterChefa Juniora” oraz programu „Dzieciaki rządzą… kasą!”, a także gwiazdy „Azji Express”.
Pojawiają się także gwiazdy seriali: „Mojego agenta” z gościnnym udziałem Magdaleny Boczarskiej i Tomasza Karolaka, „Skazanej” oraz „Chyłki”.
- W wiosennym spocie nasze gwiazdy poruszają się po świecie, który ich samych zaskakuje! Ten świat, wciąga i może być dostosowany do potrzeb odbiorcy. Jest ultranowoczesny, inspirujący, łączy przeszłość z przyszłością i, mimo swojego hi-tech’owego charakteru, posiada duszę - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji w TVN Warner Bros. Discovery. - Gra świateł powoduje, że widz jest cały czas zaskakiwany. Dzięki temu, że kreujemy swój własny świat, inny wymiar, możemy robić rzeczy bardzo nieoczywiste i nie trzymające się rzeczywistości. Całość scenografii jest zbudowana ze światła, z wykorzystaniem laserów, mappingu czy hologramów - dodaje.

Stacja TVN w klipie wykorzystała utwór „Do Something (2023 Remix)” w wykonaniu Plastic.
Z ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Funkcję producenta pełni Magdalena Pazio, reżyserem jest Irmina Śliwińska, scenarzystami - Irmina Śliwińska i Robert Przyszlak, a creative directorem - Robert Przyszlak.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiosna-2023-tvn-ramowka-chylka-azja-express-kuchenne-rewolucje-skazana-lidia-kazen-kto-to-jest,7169712077764737a ##
Autorami zdjęć są Jakub Stolecki i Maciej Edelman, za scenografię odpowiada Natalia Giza, a kierownikami produkcji są Ewa Pszczołowska i Monika Kozioł. Efekty specjalne przygotowali: Jacek Chojczak (Green Beam Design), Maciej Dymiński (Confetti System) i Tomasz Wysocki (Wizja Multimedia).
Premiera podczas konkursu skoków mistrzostw świata

Oficjalna premiera spotu odbyła się w sobotę, 25 lutego 2023 roku o godz. 17.55 na antenie TVN (pomiędzy 1 a 2 serią konkursu skoków podczas MŚ w Planicy).
- Świat, który stworzyliśmy, to nie tylko spot, lecz mnóstwo dodatkowych materiałów, które zmieniają wygląd TVN na kilka miesięcy na wielu platformach. To także specjalne bumpery reklamowe, kręcone na planie shorty i storiesy do social mediów czy dodatkowe materiały wideo na potrzeby naszych platform streamingowych: Playera i VOD.pl. Dzięki temu nasz widz poczuje, że wchodzi do zupełnie innego świata TVN - mówi nam Robert Przyszlak.
Wizerunkowy spot emitują już Polsat i TVP
TVN Warner Bros. Discovery jako ostatni duży nadawca rozpoczął emisję wizerunkowego spotu wiosennej ramówki głównej anteny. Od 2 lutego klip pokazuje Polsat. Z kolei 16 lutego odbyła się premiera spotu TVP1 i TVP2.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-zamowic-hbo-max-discovery-subskrypcja-ile-zarabia-wlasciciel-tvn-warner-bros-discovery-2022-jaka-strata,7169692019615361a ##











