Telewizja Polska w wizerunkowym spocie promuje takie produkcje, jak: „The Voice Kids”, „Jaka to melodia?” i „Pytanie na śniadanie”.
W 60-sekundowym klipie występują m.in.: Tomasz Kammel, Tomson i Baron, Małgorzata Tomaszewska, Marta Manowska, Rafał Brzozowski, Ida Nowakowska, Sara James, Tomasz Wolny, Izabela Krzan, Norbi i Maciej Kurzajewski.
Wykorzystano materiały nieemitowanego spotu sprzed roku
Publiczny nadawca w spocie zamieścił nigdy niepublikowane elementy pierwotnego klipu promującego wiosenną ramówkę 2022 roku (Telewizja Polska w wyniku napadu Rosji na Ukrainę zrealizowała nową wersję spotu), m.in. w towarzystwie gospodarzy „Pytania na śniadanie” występuje Robert El Gendy, który od kilku miesięcy nie prowadzi śniadaniowego magazynu.

Pojawia się w nim także Arkadiusz Janiczek, który wcielał się w jedną z najważniejszych ról w nadawanym wiosną ub.r. serialu „Stulecie winnych 4”.
Premiera podczas konferencji ramówkowej
Oficjalna premiera spotu odbyła się w czwartek, 16 lutego 2022 roku około godz. 14.00 - podczas konferencji prezentującej jesienną ramówkę Telewizji Polskiej.

Spot emituje już Polsat, w przyszłym tygodniu premiera klipu TVN
Telewizja Polska jako drugi duży nadawca rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu wiosennej ramówki. Od 2 lutego klip pokazuje Polsat.
Z kolei od przyszłego tygodnia wizerunkowy spot zacznie pokazywać TVN.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-ramowka-wiosna-matka-wotum-nieufnosci-lulu-rodzina-na-maxa-sluga-narodu,7169712225937025a ##











