Telewizja Polska w wizerunkowym spocie promuje takie produkcje, jak: „The Voice of Poland”, „Jaka to melodia?”, „Pytanie na śniadanie”, „M jak miłość”, „Barwy szczęścia” i „Korona królów. Jagiellonowie”.
W 90-sekundowym klipie występują m.in.: Tomasz Kammel, Rafał Brzozowski, Tomson i Baron, Justyna Steczkowska, Tomasz Wolny, Jacek Knap, Ida Nowakowska, Marek Sierocki, Marek Piekarczyk, Marek Molak, Natalia Zambrzycka, Teresa Lipowska, Katarzyna Cichopek, Henryk Talar, Tomasz Wolny, Sebastian Skoczeń i Milena Staszuk.

Telewizja Polska w klipie wykorzystała utwór „Razem” z repertuaru Zespołu Vox.
Oficjalna premiera spotu odbyła się wczoraj podczas konferencji prezentującej jesienną ramówkę Telewizji Polskiej.
Spot emituje już Polsat, w przyszłym tygodniu premiera klipu TVN
Telewizja Polska jako drugi duży nadawca rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu wiosennej ramówki. Od 3 sierpnia klip pokazuje Polsat.
Z kolei od przyszłego tygodnia wizerunkowy spot zacznie pokazywać TVN.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-jesien-2023-doda-dream-show-the-real-housewives-zony-warszawy-temptation-island-polska-tesciowie,7169497254275201a ##











