„Sprawa dla reportera” najchętniej oglądanym programem interwencyjnym

W bieżącym roku wśród magazynów reporterskich największą widownię gromadzi „Sprawa dla reportera” nadawana w TVP1 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność programu Elżbiety Jaworowicz w okresie od 1 stycznia do 25 lutego 2014 roku wyniosła 3,71 mln widzów, co przełożyło się na 25,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP1 oglądać można w czwartki o godz. 21.25.

Drugie miejsce zajmuje emitowany we wtorki o 21.45 w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów”, którego średnia widownia w nowym roku wynosi 2,99 mln osób (23,30 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVN magazyn „Uwaga” (2,61 mln widzów; 15,84 proc. udziału). Oglądać można go codziennie około 19.50.

Dalsze lokaty zajmują takie programy jak: „Interwencja” (emisja w dni powszednie o 16.15; 1,78 mln widzów; 18,59 proc. udziału) oraz „Polska non stop” (dni powszednie o 16.40; 779 tys.; 7,44 proc.). Pierwszy nadawany jest na antenie Polsatu, a drugi w TVP1.

Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do „Magazynu Ekspresu Reporterów” (967 tys. widzów; 17,07 proc. udziału). Drugie miejsce zajmuje tutaj „Uwaga” (964 tys.; 15,49 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium klasyfikowana jest „Sprawa dla reportera” (868 tys.; 14,04 proc.).

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech