Premierowe odcinki kolejnego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 6 września br. Do 20 września br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 2,46 mln widzów. Przełożyło się to na 18,83 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magazyn-sledczy-anity-gargas-hitem-tvp1-w-nowym-pasmie,7171226490668673a ##
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 6 września br. Obejrzało go 2,54 mln widzów.

TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 16,72 proc., emitujący w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasuje się: Polsat (11,81 proc.; „Przyjaciółki” i początek filmów fabularnych) i TVP2 (2,52 proc.; pasmo filmowe).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-lesniczowka-tvp1-2-sezon-sledzi-1-13-mln-widzow,7171227062765697a ##
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.












