Sprawdź jak eksperci od energii dbają o Twój świat

Dbałość o świat Klienta, troska o bezpieczeństwo i rozwój Pracowników, zaangażowanie w życie lokalnych społeczności, poszanowanie środowiska naturalnego - to tylko niektóre z dobrych praktyk, którymi kieruje się na co dzień Enea. Firma, jako pierwsza w branży energetycznej, opublikowała innowacyjny, interaktywny Raport Zrównoważonego Rozwoju Grupy za 2014 rok.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dokument dostępny jest on-line, na stronie http://raportcsr.enea.pl/2014/pl. Charakteryzuje się przejrzystością, prostotą i przyjaznym interfejsem. Szczegółowo informuje o tym co Grupa robi w kontekście oddziaływania na społeczeństwo, gospodarkę i środowisko. Enea podkreśla, że jako jedna z największych firm branży energetycznej w Polsce wywiera wpływ na jakość życia milionów Polaków, nie tylko swoich Klientów. Jest też odpowiedzialna za bezpieczeństwo energetyczne kraju.

- Odpowiedzialnie włączyliśmy się w gruntowną przebudowę polskiej energetyki – podkreśla prezes Enei Krzysztof Zamasz. - Racjonalnie rozwijamy nasze moce wytwórcze i unowocześniamy sieci dystrybucyjne. Stawiamy na najlepsze, już istniejące technologie, intensywnie poszukując innowacji. W tym obszarze ściśle współpracujemy z przedstawicielami polskiej nauki – dodaje.

Najważniejsze aspekty zrównoważonego rozwoju Grupy Enea to:

  • w zakresie środowiska: niska emisja dwutlenku węgla i innych gazów cieplarnianych w kontekście wytwarzania i dystrybucji energii, niskie zużycie energii i korzystanie z rozwiązań energooszczędnych, dbałość o zasoby wodne;
  • w obszarze społecznym: dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie Pracowników, szkolenia i ich edukacja, współpraca ze społecznościami lokalnymi, wysoka jakość obsługi Klientów, ochrona ich prywatności i danych osobowych.

- Dla naszych Klientów najistotniejsza jest jakość obsługi, dlatego ciągle ją udoskonalamy i rozwijamy ofertę produktową – wyjaśnia Grzegorz Kinelski, wiceprezes ds. handlowych Enei. - Dzięki temu, że codziennie odpowiadamy na ich potrzeby, cieszymy się coraz większym zaufaniem. Zmieniamy się, by jak najlepiej dbać o świat naszych Klientów – dodaje.

Raport został przygotowany w zgodzie z wytycznymi międzynarodowego standardu Global Reporting Initiative G4, na poziomie aplikacji CORE. Prezentuje najważniejsze oddziaływania Grupy Enea na otoczenie. Pełen tekst dokumentu znajduje się na stronie http://raportcsr.enea.pl/2014/pl.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele