W spotach prezenterka pokazuje, jak działają różne urządzenia dostępne w sklepach Lidl. Najczęściej są to przyrządy do sprzątania oraz mały sprzęt AGD.
Nowa reklama prezentuje czajnik elektryczny SilverCrest, akumulatorową myjkę do okien Vileda oraz mop obrotowy z wiadrem. Urządzenia te będą dostępne w promocyjnych cenach od najbliższego poniedziałku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-sklep-premium-lidl-of-the-future-w-szczecinie,7171257526752897a ##
Lidl Polska od maja prowadzi komunikację reklamową pod hasłem „Więcej na radość z życia”. W reklamach pokazywani są zwykli klienci tej sieci sklepów, którym w codziennym życiu towarzyszą kupione tam produkty. Miesiąc temu firma w konkursie szukała nowych osób do tych spotów.
Od stycznia do lipca br. Lidl Polska cennikowo na reklamy w mediach pozainternetowych wydał 414,7 mln zł, o 19,2 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).

Kreacją i produkcją reklam firmy zajmuje się GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Havas Media.











