Stacje paliw Avia buduje wizerunek kampanią „Wielki plus za …”

Sieć stacji paliw Avia (Unimot) rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Wielki plus za …”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Stacje paliw Avia buduje wizerunek kampanią „Wielki plus za …”

Wraz ze startem kampanii "Wielki plus za…" Avia rozpoczyna realizację nowej strategii marketingowej na polskim rynku.

- W pierwszej kolejności chcemy edukować naszych potencjalnych klientów o szwajcarskich korzeniach marki AVIA oraz jej europejskim zasięgu, czyli ponad 3200 stacjach w 15 krajach Europy. W drugim kroku chcemy przekonać klientów, że szwajcarskość naszych korzeni niesie za sobą wysoką jakość usług i produktów na stacjach, która jednocześnie dostosowana jest cenowo do polskich realiów rynkowych - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu w Unimot, odpowiedzialna za wizerunek marki Avia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agnieszka-bobrukiewicz-dyrektor-marketing-grupa-unimot ##

Znak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego ma nawiązywać do korzeni marki.

Kampania obejmuje internet, social media, radio, nośniki outdoorowe w okolicach stacji oraz komunikację BTL na stacjach.

Koncept kreatywny został przygotowany w dziale marketingu Unimotu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"