Wraz ze startem kampanii "Wielki plus za…" Avia rozpoczyna realizację nowej strategii marketingowej na polskim rynku.
- W pierwszej kolejności chcemy edukować naszych potencjalnych klientów o szwajcarskich korzeniach marki AVIA oraz jej europejskim zasięgu, czyli ponad 3200 stacjach w 15 krajach Europy. W drugim kroku chcemy przekonać klientów, że szwajcarskość naszych korzeni niesie za sobą wysoką jakość usług i produktów na stacjach, która jednocześnie dostosowana jest cenowo do polskich realiów rynkowych - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu w Unimot, odpowiedzialna za wizerunek marki Avia.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agnieszka-bobrukiewicz-dyrektor-marketing-grupa-unimot ##
Znak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego ma nawiązywać do korzeni marki.

Kampania obejmuje internet, social media, radio, nośniki outdoorowe w okolicach stacji oraz komunikację BTL na stacjach.
Koncept kreatywny został przygotowany w dziale marketingu Unimotu.











