Starcom osiągnął w 2008 roku 25 proc. wzrost wartości budżetów

Dom mediowy Starcom osiągnął w 2008 r. 25 proc. wzrost wartościobsługiwanych budżetów, a do grona klientów agencji dołączyły 24firmy.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Na ten wynik częściowo miały wpływ większe budżety stałychklientów. Miały też na to wpływ inwestycje reklamowe klientówpozyskanych przez Starcom w 2007 roku.

Do grona firm, które rozpoczęły współpracę ze Starcomem w ub.r.dołączyły m.in.: Samsung, Allianz Bank, Levi's Polska, FelixPolska, Time SA, Murator i Onet.pl, Polska Telefonia Cyfrowa.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"