Starcom będzie, podobnie jak dotychczas, zajmować się strategią komunikacji Totalizatora Sportowego oraz planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii.
Firmy nie zdradzają szczegółów przetargu ani tego, na jaki okres zawarły umowę.
Starcom zajmuje się obsługą mediową kampanii Totalizatora Sportowego od początku 2018 roku. Wtedy agencja przejęła jego budżet od siostrzanej agencji - Zenith (też należy do Publicis Media) - w wyniku wygranego przetargu. Umowę wówczas zawarto na 2 lata, do końca 2019 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totalizator-sportowy-wyniki-2019-ro-9-82-mld-zl-przychody-ze-sprzedazy,7170705582937729a ##
Na początku tego Totalizator przedłużył umowę z tą agencją bez przetargu zapowiadając, że w dalszej części roku rozpisze konkurs na obsługę mediową.
W drugiej połowie listopada spółka ruszyła z przetargiem reklamowym.












