Starcom wdraża nową globalną strategię

Dom mediowy Starcom wdraża w Polsce zasady nowej sieciowej filozofii 'Connections that captivate'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Priorytetem w nowej globalnej strategii Starcomu jest uwaga konsumentów - podano w komunikacie.

 – Kiedyś celem komunikacji reklamowej była ekspozycja, ale ten schemat przestał działać, ze względu na: niechęć odbiorców do natłoku reklam, coraz większe możliwości wyboru kanałów komunikacji, nowe techniczne możliwości unikania reklam. To wszystko oznacza, że „władza” jest obecnie w rękach odbiorców, bo to oni kontrolują treść jaką otrzymują z mediów – mówi Rafał Ciszewski, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu Starcom.

Filozofia CTC opiera się na kilku filarach, pierwszym i kluczowym jest insight, czyli dogłębne zrozumienie konsumentów na wszystkich obszarach ich aktywności. „Captivating consumers” zgodnie z nową strategią polega na uzyskiwaniu faktycznych efektów w umysłach konsumentów i umiejętności pomiaru uwagi i zaangażowania odbiorców, wykraczającego daleko poza standardowe wskaźniki mediowe tj. GRP.

Dlatego jednym z etapów wdrażania nowej strategii przez Starcom w Polsce jest rozszerzenie kompetencji badawczych. W ub.r. Starcom MediaVest zatrudnił na nowo utworzonym stanowisku dyrektora badań Edwarda Korbela. W najbliższym czasie dział kierowany przez Korbela zrealizuje trzecią już falę badania mediów i wpływu reklamy Startrack, a w przygotowaniu są już kolejne projekty tj. GeoStartrack  Komptetencje w dziedzinie badań uzyskali również media plannerzy Starcomu, którzy odbyli kursy moderacji, dzięki czemu mogą samodzielnie koordynować niektóre projekty i na przykład prowadzić wywiady z konsumentami – czytamy w komunikacie,

Kolejnym krokiem będzie w tym roku zatrudnienie w firmie dyrektora strategicznego.

 Jedną z istotnych inicjatyw, która jest odpowiedzią na założenia filozofii CTC, było utworzenie stanowiska innovation managera w Starcomie, które w ub.r. objął Jacek Karolak – Inaczej niż robi to nasza konkurencja nie zamknęliśmy kreatywności w oddzielnej komórce. Jacek Karolak uczestniczy w tworzeniu strategii komunikacji wszystkich zespołów plannerskich Starcomu i wnosi do nich kreatywne, innowacyjne pomysły – mówi Rafał Ciszewski.

W ślad za nową globalną filozofią Starcomu pójdzie zmiana identyfikacji wizualnej sieci, która zostanie wdrożona w najbliższych miesiącach.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele