Jak informuje serwis Media Life, powołując się na badanieAdvertising.com, wideo online ogląda 62 procent respondentów.Biorąc pod uwagę grupy wiekowe, 31 procent takich osób stanowiąosoby w wieku od 18 do 34 lat, podczas gdy pozostałe 69 procent tobadani powyżej 35. roku życia.
W sumie 83 procent respondentów stwierdziło, że czas jakipoświęcają na oglądanie klipów wideo w sieci pozostał na tym samympoziomie (47 procent) lub zwiększył się (36 procent) w porównaniu zubiegłym rokiem.
Zdecydowana większość badanych ogląda wideo online w domu. Tylko4 procent robi to w pracy, a zaledwie 1 procent w szkole lub nauczelni.
Najbardziej popularne są klipy informacyjne, które preferuje 62procent badanych. Następne w kolejności są zwiastuny filmowe (38procent), klipy muzyczne (36 procent) oraz programy telewizyjne (33procent).

źródło: Media Life











