Spot z kampanii pokazuje, jak pozornie mało okazała choinka zainstalowana przez Stephane’a Antigę i Pawła Wilczaka okazuje się czubkiem wielkiego drzewa, pod którym zmieszczą się wszystkie prezenty przywiezione przez żonę Antigi i Joannę Brodzik.
Kampania informuje o promocji w taryfie Ja+ Rodzina, w ramach której dostępne są nielimitowane rozmowy (w planie cenowym 109,99 zł) oraz 55-calowy telewizor LG Smart TV Full HD i smartfon LG G4s Dual (oba urządzenia są spłacane w 48 ratach). Ponadto nadal obowiązuje oferta „drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”.
W poprzednich reklamach SmartDomu z Brodzik i Wilczakiem występowali siatkarze reprezentacji Polski. W ostatnich dniach zaczęły się z udziałem siatkarzy i Antigi bożonarodzeniowe kampanie marketingowe usług Plusa: Plus na kartę oraz Ja+ Power LTE.

Nowa kampania reklamująca SmartDom jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, Polsat i TVN wraz z kanałami tematycznymi), radiu (m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio Eska, Vox FM, Muzo FM, Trójka RMF Classic), internecie (m.in. WP.pl, Onet.pl, Interia.pl, Ipla, sieć serwisów Netshare) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. sieć ekranów Carrefour TV).
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, spot (wyreżyserowany przez Bartka Ignaciuka) wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęło się studio Televisor. Za planowanie mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction, Media Direction i Carat Polska.











