„Stop kolejkom” w kampanii Fresh24.pl

Pod hasłem „Stop kolejkom” ruszyła kampania reklamowa supermarketu internetowego Fresh24.pl. Akcję przygotowała i prowadzi agencja L-E-M.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 8 marca kampania reklamowa supermarketu internetowego Fresh24.pl podkreśla brak komfortu podczas tradycyjnych zakupów związany ze stratą czasu w kolejkach i noszeniem toreb. – Tymczasem produkty oferowane na Fresh24.pl są specjalnie pod zamówienia klientów kupowane bezpośrednio u dostawców, a przy zakupach powyżej 150 zł dostawa jest bezpłatna – opisuje Aldona Racławska, dyrektor marketingu i sprzedaży serwisu.

grafika

Kampania pod hasłem „Stop kolejkom” jest prowadzona w Warszawie i okolicach, obejmując działania ambientowe, reklamy w internecie i na outdoorze, aktywność w TVN Warszawa oraz działania public relations. W ramach akcji prowadzony jest konkurs, w którym na dwa sposoby można wygrać vouchery zakupowe o wartości 30 zł: odnajdując kolejkę przemieszczającą się w różnych dniach po ulicach Warszawy oraz w grze internetowej, która będzie dostępna od kwietnia na stronie fresh24.pl. Kampanię – zaplanowaną do końca lipca – przygotowała i prowadzi agencja L-E-M.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"