Straty reklamowe Twittera rosną

Przychody z reklam na Twitterze w regionie EMEA (obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę) spadły o 15 proc. rok do roku. Poinformował o tym portal Platformer, powołując się na zrzuty ekranu wiadomości pochodzące od analityka przychodów Twittera w Europie wysłane w komunikatorze korporacyjnym Slack.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W poniedziałek rano analityk przychodów z Twittera w Europie podzielił się przygnębiającymi wiadomościami. „Widzimy znaczny spadek liczby rezerwacji” – napisał analityk w korporacyjnym komunikatorze Slack, zanim udostępnił liczby.

Przychody Twittera z reklam w Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce (EMEA) spadły o 15 procent rok do roku, a tygodniowe rezerwacje spadły o 49 procent - wynika z informacji, do których dotarł serwis Platformer.

31 października w Arkuszu Google stworzonym w celu śledzenia reklamodawców, którzy wstrzymali swoje kampanie w związku z chaotycznym przejęciem firmy przez Elona Muska, analitycy stwierdzili, że 15,7 miliona dolarów przychodów z regionu EMEA było już zagrożone. Obejmuje to 12 milionów dolarów przewidywanych strat w Wielkiej Brytanii, największym rynku firmy w regionie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/elon-musk-amnestia-twitter,7169737832847489a ##

Straty pojawiają się w krytycznym okresie dla Twittera, który liczył na zbieg Black Friday, Cyber Monday i trwających Mistrzostw Świata w piłce nożnej, aby zwiększyć kwartalne przychody.  - To katastrofa - powiedział jeden z byłych dyrektorów Twittera.

Wcześniej ponad jedna trzecia reklamodawców ze 100 największych firm współpracujących z Twitterem zaprzestała reklamowania się na platformie. Odwołanie kampanii reklamowych spowodowane jest ostrożnością marek wobec działań nowego właściciela sieci społecznościowej Elona Muska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/omnicom-zaleca-wstrzymanie-reklam-na-twitter,7169741714089601a ##

Dziesiątki czołowych reklamodawców Twittera, w tym 14 z 50 największych firm, przestało się reklamować w ciągu kilku tygodni od zakupu sieci społecznościowej przez Muska. Przykładowo od 7 listopada br. na platformie nie pojawiają się już reklamy marki Jeep czy produktów Mars.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji