PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Gazeta.pl ze zmienioną formułą akcji "Reklama dla klimatu"
Gazeta.pl ze zmienioną formułą akcji "Reklama dla klimatu"
Kantar i TikTok współpracują przy realizacji Brand Lift Study
Kantar i TikTok współpracują przy realizacji Brand Lift Study
Od września nowe ostrzeżenia i zasady dla reklamodawców w Google Ads
Od września nowe ostrzeżenia i zasady dla reklamodawców w Google Ads
Tylko radio ze wzrostem reklamowym. Aflofarm zredukował budżet o jedną czwartą, Euro-Net wyprzedził Lidla (Top10)
Tylko radio ze wzrostem reklamowym. Aflofarm zredukował budżet o jedną czwartą, Euro-Net wyprzedził Lidla (Top10)
Facebook kończy z usługą Facebook Analytics. Pozostawia Business Suite i Menedżera reklam
Ponad 80 beneficjentów "Reklamy Dzieciom" w TVP
Biedronka i Aflofarm wydały 25 proc. mniej na reklamy, mocno w górę Euro-Net i Noenet (Top10)
Biedronka i Aflofarm wydały 25 proc. mniej na reklamy, mocno w górę Euro-Net i Noenet (Top10)
Neonet podwoił wydatki reklamowe. Spadki Lidla, Biedronki i Ferrero (Top10)
Neonet podwoił wydatki reklamowe. Spadki Lidla, Biedronki i Ferrero (Top10)
CBS wyprzedało 80 proc. zasobów reklamowych przy Super Bowl
Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)
Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)
Mimo gwałtownego wzrostu zachorowań na koronawirusa firmy nie ograniczają wydatków reklamowych
Mimo gwałtownego wzrostu zachorowań na koronawirusa firmy nie ograniczają wydatków reklamowych
Tylko w radiu nie zmalały cennikowe wpływy z reklam. Mocno w górę Neonet i Aflofarm, w dół Lidl, Biedronka i Polkomtel (Top10)
Tylko w radiu nie zmalały cennikowe wpływy z reklam. Mocno w górę Neonet i Aflofarm, w dół Lidl, Biedronka i Polkomtel (Top10)
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
Google zaostrza politykę. Wszyscy reklamodawcy z obowiązkową weryfikacją tożsamości
Firmy przesuwają kampanie reklamowe. Wprowadzają też zmiany w media planach
Firmy przesuwają kampanie reklamowe. Wprowadzają też zmiany w media planach
Reklamodawcy cenią sobie długotrwałe relacje z agencjami