PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ponad 80 beneficjentów "Reklamy Dzieciom" w TVP
Biedronka i Aflofarm wydały 25 proc. mniej na reklamy, mocno w górę Euro-Net i Noenet (Top10)
Biedronka i Aflofarm wydały 25 proc. mniej na reklamy, mocno w górę Euro-Net i Noenet (Top10)
Neonet podwoił wydatki reklamowe. Spadki Lidla, Biedronki i Ferrero (Top10)
Neonet podwoił wydatki reklamowe. Spadki Lidla, Biedronki i Ferrero (Top10)
CBS wyprzedało 80 proc. zasobów reklamowych przy Super Bowl
Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)
Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)
Mimo gwałtownego wzrostu zachorowań na koronawirusa firmy nie ograniczają wydatków reklamowych
Mimo gwałtownego wzrostu zachorowań na koronawirusa firmy nie ograniczają wydatków reklamowych
Tylko w radiu nie zmalały cennikowe wpływy z reklam. Mocno w górę Neonet i Aflofarm, w dół Lidl, Biedronka i Polkomtel (Top10)
Tylko w radiu nie zmalały cennikowe wpływy z reklam. Mocno w górę Neonet i Aflofarm, w dół Lidl, Biedronka i Polkomtel (Top10)
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
Google zaostrza politykę. Wszyscy reklamodawcy z obowiązkową weryfikacją tożsamości
Firmy przesuwają kampanie reklamowe. Wprowadzają też zmiany w media planach
Firmy przesuwają kampanie reklamowe. Wprowadzają też zmiany w media planach
Reklamodawcy cenią sobie długotrwałe relacje z agencjami
Spór o prawidłowość badań mediów. "Przeszkodą w budowie panelu nie są technologie, a pieniądze"
Spór o prawidłowość badań mediów. "Przeszkodą w budowie panelu nie są technologie, a pieniądze"
Dużo więcej na reklamy Biedronki i Media Expert. Wzrosty w telewizji i kinach, spadki w gazetach i na outdoorze (Top 10)
Dużo więcej na reklamy Biedronki i Media Expert. Wzrosty w telewizji i kinach, spadki w gazetach i na outdoorze (Top 10)
Facebook kampanią „Podaruj wszystko” chce pomóc reklamodawcom w przygotowaniach do olimpiady w Tokio
Facebook kampanią „Podaruj wszystko” chce pomóc reklamodawcom w przygotowaniach do olimpiady w Tokio
Branża farmaceutyczna w 2018 roku najaktywniejsza reklamowo. Spada udział telekomów
Aflofarm największym reklamodawcą 2018 roku mimo spadku wydatków, Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa mocno w górę (Top10)
Aflofarm największym reklamodawcą 2018 roku mimo spadku wydatków, Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa mocno w górę (Top10)
Interia dopasuje reklamy do pogody
Interia dopasuje reklamy do pogody
Seniorzy istotnymi konsumentami, wciąż niedoceniani przez reklamodawców
Seniorzy istotnymi konsumentami, wciąż niedoceniani przez reklamodawców
Facebook oskarżony o zawyżanie statystyk wideo. Serwis miał umyślnie wprowadzać klientów w błąd
David Attenborough wzywa reklamodawców do ratowania ginących gatunków zwierząt
Polscy reklamodawcy zaniepokojeni zmianami w ochronie danych oraz rosnącą pozycją Google i Facebooka
TVP stawia na nowe badania oglądalności. Będzie wykorzystywać internet rzeczy i specjalne opaski do analizy zachowań widzów
Obywatele RP bezskutecznie apelowali do firm o wycofanie reklam z Telewizji Polskiej, teraz będą pikietować
2,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Internet i kina najbardziej w górę, w sieci połowa wydatków trafia do Facebooka i Google (raport)
Tworzenie wewnętrznych agencji kreatywnych przez reklamodawców to duże ryzyko (opinie)
Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze
Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze
Volkswagen Group Polska, Terg i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych (TOP10)
Volkswagen Group Polska, Terg i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych (TOP10)
W telewizji jesienią brakuje ramówkowych petard, dlatego spadły wpływy reklamowe (opinia)
Bartosz Hojka (prezes Agory): Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze
Krzysztof Mocek: Światowy rynek reklamy w tym roku osiągnie wartość 540 mld dolarów
Adrian Kawecki: rok 2014 to nie był łatwy rok dla branży reklamowej
Adrian Kawecki: rok 2014 to nie był łatwy rok dla branży reklamowej
Grzegorz Tomasiak, prezes WP.PL: Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych napędzają przychody
Grzegorz Tomasiak, prezes WP.PL: Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych napędzają przychody