Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory

Agencja experience marketingu Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100 proc. udziałów w agencji influencer marketingowej Hash.fm. Pod koniec lutego br. Agora 49,5 proc. udziałów Hash.fm zbyła Traczykowi za 155 tys. zł.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory

Agencja Streetcom nabyła właśnie udziały Hash.fm, ale przejęcie struktur i prowadzenie projektów dla klientów zaczęto realizować już w marcu - poinformowano w komunikacie dla mediów.

Poprzednio udziałowcami Hash.fm byli jej prezes Konrad Traczyk (99,99 proc.) i Agora (0,01 proc.). Agora pod koniec lutego br. sprzedała Traczykowi za 155 tys. zł 49,49 proc. udziałów Hash.fm.

Hash.fm realizuje usługi z zakresu influencer marketingu: przygotowuje i realizuje kampanie reklamowe, tworzy i wdraża strategie długookresowej współpracy z twórcami internetowymi oraz zajmuje się doradztwem i szkoleniami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hash-fm-wprowadza-narzedzie-do-analityki-struktury-fanow-influencerow ##

- Rozbudowa usług Streetcom, poprzez przejęcie Hash.fm oraz stworzenie w 2019 r. dodatkowej marki InStars to odpowiedzieć na obecne potrzeby rynku. Klienci oczekują kompleksowości, ale też punktowego i szybkiego reagowania na ich potrzeby – mówi Matylda Szymalska, prezes i CEO w Streetcom. - Zasoby Hash.fm  są komplementarne do naszych i w interesujący sposób poszerzają kompetencje Streetcom. Generowanie opinii w InStars czy budowanie szybkiego contentu poprzez Fameshop jesteś w stanie uruchomić w ciągu kilku, kilkunastu dni. Duże kompleksowe realizacje w ramach Streetcom, jak e-sampligu czy seedingu, wymagają większego nakładu czasu, ale też inne są ich założenia i cele. Wszystkie te elementy,  w połączeniu z obsługą social mediów, dają klientom kompleksowość działań - dodaje Szymalska.

W momencie przejęcia w Hash.fm pracowało 6 osób. Konrad Tkaczyk pozostaje we współpracy ze Streecom jako konsultant.

Hash.fm uzupełni ofertę Streetcomu

W efekcie akwizycji agencja zarządza markami handlowymi: Streetcom, InStars (zajmuje się generowaniem opinii w internecie), Fameshop (platforma dla influencerów)i Hash.fm (agencja influencer marketngowa).

Streetcom realizuje kampanie digitalowe 360 stopni, e-sampling, obsługę social mediów i kampanie seedingowe, bazując na własnej półmilionowej społeczności. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piotr-hendel-po-15-latach-pracy-odchodzi-z-agory ##

W tym roku w wyniku działań pro sprzedażowych i przetargów do klientów agencji Streetcom dołączyli m.in. Philips, Aldi, Henkel i Dulux.

W ub.r. Hash.fm zanotował 5,11 mln zł przychodów i 475 tys. zł straty netto, wobec 7,34 mln zł wpływów i 224 tys. zł straty netto w 2018 roku.

W lutym 2019r. Agora pożyczyła spółce 800 tys. zł. W sprawozdaniu za cały ub.r. odpisała 608 tys. zł z wartości tej pożyczki "na podstawie szacunku oczekiwanych strat kredytowych związanych z tym aktywem finansowym", ponadto dokonała odpisu w wysokości 507 tys. zł dotyczącego wartości posiadanych udziałów Hash.fm "w związku z odnotowanym spadkiem przychodów spółki".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące