Ströer promuje Infoscreeny

Firma Ströer Out-of-Home Media rozpoczęła kampanię promocyjną,której celem jest poinformowanie o wprowadzeniu Infoscreenów, czylinowych nośników na stacjach Warszawskiego Metra.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Infoscreeny to nośniki z segmentu premium, na którychpasażerowie Metra mogą oglądać program, którego jedną trzeciąstanowią reklamy. Dostępne są trzy formy reklamowe: plakat(nieruchoma reklama graficzna) animacja (reklama graficzna zanimacją 2D) oraz spot reklamowy o długości od 5 do 30 sekund.Oprócz reklam na nośnikach prezentowane będą wiadomości, prognozapogody, informacje o wydarzeniach w mieście oraz plotki.

Pierwsze Infoscreeny zamontowano na stacji Ratusz-Arsenał. Wpierwszym etapie inwestycji, który zakończy się w czerwcu, StröerOut-of-Home umieści 23 infoscreeny na sześciu głównych stacjachmetra. Do końca maja będą odbywały się emisje testowe.

Kampania promująca nośniki odbywa się pod hasłem "Infoscreen -Inspiracja on line" i realizowana jest w branżowych portalachinternetowych (m.in. Wirtualnemedia.pl, Media&Marketing Polska,Infor.pl), prasie marketingowej (Media&Marketing Polska, Brief,Press) oraz na 300 billboardach w Warszawie.

Za zaplanowanie i zakup internetu odpowiedzialny był StarcomNext, natomiast prasę branżową i outdoor zaplanował działmarketingu firmy Ströer Out-of-Home Media. Promocja Infoscreenówpotrwa do 15 czerwca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych