Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu 2025 roku strona główna Onetu przyciągnęła 5,62 mln użytkowników, czyli 18,73 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 57 minut i 57 sekund.
Na WP.pl stronę główną odwiedziło 5,19 mln internautów (co dało 17,3 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 43 minuty i 39 sekund, zaś na Interii – 4,38 mln użytkowników (14,59 proc. zasięgu), korzystając średnio przez 34 minuty i 32 sekundy.
Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany "balance amendmend", w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

Analogiczna witryna na Gazeta.pl zanotowała 2,73 mln odwiedzających, 9,1 proc. zasięgu oraz 15 minut i 41 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na o2.pl – 1,78 mln użytkowników, 5,93 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 15 sekund średniego czasu.
Z pozostałych stron głównych w rankingu pułap pół miliona odwiedzających przekroczyły witryny Fakt.pl (882,4 tys.) oraz portalu Radia ZET (608,5 tys.). W tej pierwszej każdy użytkownik spędził przeciętnie 11 minut i 44 sekundy.

Miesiąc do miesiąca strona główna Onetu straciła 509,6 tys. użytkowników (to 8,3 proc. w dół), przy czym średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 11 sekund (0,3 proc.). W tej pierwszej statystyce zbliżyła się do niej analogiczna witryna WP.pl, na której liczba internautów zmalała o 168 tys. (3,1 proc.), a przeciętny czas korzystania – o 27 sekund (1 proc.).
Zmniejszyła się też odwiedzalność stron głównych Interii i Gazeta.pl. Pierwsza straciła 266,2 tys. użytkowników (5,7 proc.) i 27 sekund średniego czasu korzystania (1,3 proc.), a druga – 190,8 tys. odwiedzających (6,5 proc.) i 32 sekundy przeciętnego czasu (3,3 proc.).
Na stronie głównej o2.pl ubyło 61,1 tys. internautów (3,3 proc.), ale średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 13 sekund (5,4 proc.).

Analogiczna witryna na portalu "Super Expressu" straciła 121,8 tys. użytkowników (22,8 proc.), a na naTemat.pl – 115,3 tys. (32,5 proc.). Na pierwszej stronie przeciętny czas korzystania wydłużył się o 62 sekundy (18,4 proc.), zaś na drugiej – o 36 sekund (24,3 proc.).











