Według wyników badania Mediapanel w sierpniu 2025 roku sekcję sportową Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 6,92 mln internautów, z których każdy spędził tam średnio 22 minuty i 25 sekund. Zasięg witryny wyniósł 23,07 proc.
Trzy kolejne serwisy sportowe przekroczyły pułap 5 mln użytkowników. WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęły 5,76 mln internautów (co dało 19,21 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 22 minuty i 41 sekund, Interia (Grupa Polsat-Interia) – 5,61 mln użytkowników (18,68 proc. zasięgu), średnio na 16 minut i 14 sekund, zaś Sport.pl (Agora) – 5,21 mln użytkowników (17,37 proc. zasięgu), przeciętnie na 14 minut i 49 sekund.

Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany "balance amendmend", w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.
TVP w sporcie przed Polsatem i TVN24
Serwis TVP Sport odwiedziło 3,41 mln internautów (11,35 proc. zasięgu), spędzając średnio po 38 minut i 31 sekund. Witryna wyprzedziła serwisy sportowe innych nadawców telewizyjnych. Portal Polsat Sport.pl zanotował 2,55 mln użytkowników, 8 minut i 19 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 8,5 proc. zasięgu, a dział o sporcie na TVN24.pl – 1,97 mln odwiedzających, 3 minuty i 22 sekundy średniego czasu oraz 6,56 proc. zasięgu.

Natomiast zdecydowanie najdłużej każdy użytkownik korzystał z platformy Flashscore z wynikami na żywo. W sierpniu br. przyciągnęła ona 2,95 mln internautów (9,84 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na godzinę, 26 minut i 49 sekund.
Meczyki.pl (OV Grupa) odwiedziło 2,16 mln użytkowników (7,2 proc. zasięgu), spędzając średnio 12 minut i 5 sekund. Zamykająca czołową dziesiątkę sekcja sportowa portalu "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) przyciągnęła zaś 1,94 mln internautów (6,46 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 2 minuty i 43 sekundy.

W porównaniu do lipca dział sportowy Onetu stracił 816,8 tys. użytkowników (10,5 proc.), przy czym średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 2 minuty i sekundę (9,9 proc.). Witryna straciła przez to część przewagi zasięgowej nad WP SportowymiFaktami, które zanotowały spadek o 322,7 tys. odwiedzających (5,3 proc.) i 38 sekund przeciętnego czasu korzystania (2,7 proc.).
Na Sport.pl ubyło zaś 491,2 tys. internautów (8,6 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 23 sekundy (8,5 proc.).
TVP Sport i Flashscore ze wzrostami
Serwis Polsat Sport stracił 357,9 tys. użytkowników (12,3 proc.), zaś Meczyki.pl – 292,4 tys. (11,9 proc.). Przy czym w pierwszej witrynie przeciętny czas korzystania wydłużył się o 34 sekundy (7,3 proc.), a w drugiej – o 3 minuty i 3 sekundy (33,8 proc.).

Natomiast serwis TVP Sport zyskał 159,9 tys. użytkowników (4,9 proc.) oraz 7 minut i 36 sekund spędzonych średnio przez każdego (24,6 proc.). Wzrosty w obu statystykach osiągnął też Flashscore: o 105,5 tys. odwiedzających (3,7 proc.) oraz 12 minut i 32 sekundy przeciętnego czasu (16,9 proc.).











