W sporcie Onet liderem rynku. Najmocniej przyciąga platforma z wynikami

Onet nadal jest liderem zasięgowym w kategorii sportowej, chociaż zmalała jego przewaga nad WP.pl. Wzrosty odwiedzalności miesiąc do miesiąca osiągnęły portal TVP Sport i Flashscore.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
W sporcie Onet liderem rynku. Najmocniej przyciąga platforma z wynikami
Fot. mockupbro.com

Według wyników badania Mediapanel w sierpniu 2025 roku sekcję sportową Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 6,92 mln internautów, z których każdy spędził tam średnio 22 minuty i 25 sekund. Zasięg witryny wyniósł 23,07 proc.

Trzy kolejne serwisy sportowe przekroczyły pułap 5 mln użytkowników. WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęły 5,76 mln internautów (co dało 19,21 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 22 minuty i 41 sekund, Interia (Grupa Polsat-Interia) – 5,61 mln użytkowników (18,68 proc. zasięgu), średnio na 16 minut i 14 sekund, zaś Sport.pl (Agora) – 5,21 mln użytkowników (17,37 proc. zasięgu), przeciętnie na 14 minut i 49 sekund.

Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany "balance amendmend", w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

TVP w sporcie przed Polsatem i TVN24

Serwis TVP Sport odwiedziło 3,41 mln internautów (11,35 proc. zasięgu), spędzając średnio po 38 minut i 31 sekund. Witryna wyprzedziła serwisy sportowe innych nadawców telewizyjnych. Portal Polsat Sport.pl zanotował 2,55 mln użytkowników, 8 minut i 19 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 8,5 proc. zasięgu, a dział o sporcie na TVN24.pl – 1,97 mln odwiedzających, 3 minuty i 22 sekundy średniego czasu oraz 6,56 proc. zasięgu.

Natomiast zdecydowanie najdłużej każdy użytkownik korzystał z platformy Flashscore z wynikami na żywo. W sierpniu br. przyciągnęła ona 2,95 mln internautów (9,84 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na godzinę, 26 minut i 49 sekund.

Meczyki.pl (OV Grupa) odwiedziło 2,16 mln użytkowników (7,2 proc. zasięgu), spędzając średnio 12 minut i 5 sekund. Zamykająca czołową dziesiątkę sekcja sportowa portalu "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) przyciągnęła zaś 1,94 mln internautów (6,46 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 2 minuty i 43 sekundy.

Wyniki serwisów sportowych
Wyniki serwisów sportowych © Licencjodawca

W porównaniu do lipca dział sportowy Onetu stracił 816,8 tys. użytkowników (10,5 proc.), przy czym średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 2 minuty i sekundę (9,9 proc.). Witryna straciła przez to część przewagi zasięgowej nad WP SportowymiFaktami, które zanotowały spadek o 322,7 tys. odwiedzających (5,3 proc.) i 38 sekund przeciętnego czasu korzystania (2,7 proc.).

Na Sport.pl ubyło zaś 491,2 tys. internautów (8,6 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 23 sekundy (8,5 proc.).

TVP Sport i Flashscore ze wzrostami

Serwis Polsat Sport stracił 357,9 tys. użytkowników (12,3 proc.), zaś Meczyki.pl – 292,4 tys. (11,9 proc.). Przy czym w pierwszej witrynie przeciętny czas korzystania wydłużył się o 34 sekundy (7,3 proc.), a w drugiej – o 3 minuty i 3 sekundy (33,8 proc.).

Natomiast serwis TVP Sport zyskał 159,9 tys. użytkowników (4,9 proc.) oraz 7 minut i 36 sekund spędzonych średnio przez każdego (24,6 proc.). Wzrosty w obu statystykach osiągnął też Flashscore: o 105,5 tys. odwiedzających (3,7 proc.) oraz 12 minut i 32 sekundy przeciętnego czasu (16,9 proc.).

Wyniki serwisów sportowych
Wyniki serwisów sportowych © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek