W październiku br. stronę główną Onetu odwiedziło 11,37 mln użytkowników (czyli 40,91 proc. wszystkich polskich internautów), o 737,8 tys. więcej niż analogiczną witrynę WP.pl - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Ta pierwsza strona zanotowała 451,84 mln odsłon oraz 62 minuty i 50 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika, a ta druga - 463,98 mln odsłon oraz 62 minuty i 53 sekundy średniego czasu korzystania.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-pazdzierniku-2018-roku-wyniki-gemius-pbi,7171201980479105a ##
Strona główna Interii miała 4,66 mln użytkowników, 210,95 mln odsłon oraz 72 minuty i 35 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez odwiedzającego. Na Gazeta.pl strona główna przy 2,87 mln użytkowników zanotowała 93,47 mln odsłon oraz 62 minuty i 56 sekund średniego czasu korzystania przez internautę, a na o2.pl - 26,59 mln odsłon oraz godzinę, 49 minut i 57 sekund średniego czasu korzystania.

Z kolei na stronie głównej TVN24.pl odwiedzający spędził przeciętnie 3 godziny, 19 minut i 13 sekund. Witryna zanotowała 1,69 mln użytkowników i 37,49 mln odsłon.
Spośród stron głównych trzech czołowych portali dzienników najwięcej użytkowników miała w październiku ta z Wyborcza.pl (535,2 tys.), a najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez odwiedzającego - ta z Fakt.pl (24,6 mln odsłon oraz 46 minut i 35 sekund średniego czasu).
Na komputerach stronę główną Onetu odwiedziło 8,07 mln internautów, wykonując 246,98 mln odsłon oraz spędzając średnio po 58 minut i 26 sekund. Analogiczna witryna WP.pl miała 7,6 mln użytkowników, 235,2 mln odsłon oraz 51 minut i 32 sekundy przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Natomiast strona główna Interii przy 3,91 mln użytkowników zanotowała 138,72 mln odsłon oraz 61 minut i 28 sekund średniego czasu korzystania, a taka witryna na Gazeta.pl - 2,02 mln użytkowników, 52,45 mln odsłon oraz 57 minut i 55 sekund średniego czasu.
Na stronie głównej o2.pl użytkownik spędził średnio godzinę, 55 minut i 41 sekund, a na analogicznej stronie TVN24.pl - 3 godziny, 40 minut i 9 sekund.
Z kolei w mobile’u na Onecie strona główna zanotowała 6,47 mln użytkowników, 204,86 mln odsłon oraz 37 minut i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a na WP.pl - 6 mln użytkowników, 228,78 mln odsłon oraz 46 minut i 7 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/programy-pocztowe-w-polsce-top-20-ranking-gmail-liderem-w-gore-poczta-o2-pl,7171197622577281a ##
Na stronie głównej TVN24.pl odwiedzający spędził przeciętnie 2 godziny, 4 minuty i 26 sekund, na analogicznej witrynie Interii - 61 minut i 2 sekundy, a na stronie głównej o2.pl - 54 minuty i 19 sekund.
W skali roku strona główna Onetu zyskała 1,84 pkt proc. zasięgu (4,7 proc. w górę), tracąc jednocześnie 11,63 mln odsłon (2,5 proc. w dół) oraz 7 minut i 20 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika (10,4 proc. w dół). Analogiczna witryna WP.pl osiągnęła wzrosty o 1,18 pkt proc. zasięgu, 61 mln odsłon oraz 5 minut i 7 sekund przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 3,2, 15,1 i 8,9 proc. w górę).

Strona główna Interii przy spadku zasięgu o 2,31 pkt proc. zasięgu (czyli o 12,1 proc). zanotowała wzrosty o 4,37 mln odsłon oraz 14 minut i 30 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez użytkownika (2,1 i 25 proc. w górę).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-przed-onetem-w-informacjach-i-publicystyce-mocno-w-gore-gazeta-pl,7171195116271233a ##
Za to strona główna Gazeta.pl zyskała 1,27 pkt proc. zasięgu (14 proc. w górę), tracąc 4,89 mln odsłon (5 proc.) oraz 13 minut i 7 sekund średniego czasu korzystania (17,2 proc.). Witrynie udało się wyprzedzić pod względem zasięgu stronę główną o2.pl, która zanotowała spadki o 1,36 pkt proc. zasięgu, 5,35 mln odsłon oraz 30 minut i 2 sekundy przeciętnego czasu korzystania (czyli o 14,4, 16,8 i 21,4 proc.).
Bardzo duże wzrosty procentowe osiągnęła strona główna SE.pl - o 0,95 pkt proc. zasięgu (czyli 137,7 proc.), 20,82 mln odsłon (550,6 proc.) oraz 27 minut i 18 sekund średniego czasu korzystania (141,6 proc.). Natomiast strona główna Wyborcza.pl zyskała 0,25 pkt proc. zasięgu, 1,56 mln odsłon oraz 61 sekund przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 14,9, 27,7 i 5,2 proc. w górę).












