Strony główne: WP.pl nadal przed Onetem, Interia z większą przewagą nad Gazeta.pl

W odwiedzalności stron głównych WP.pl w ostatnich miesiącach wyraźnie wyprzedzała Onet, a Interia.pl zwiększyła nieco przewagę nad Gazeta.pl. Natomiast na najdłużej przyciągała internautów strona główna o2.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. stronę główną WP.pl odwiedziło 11,2 mln realnych użytkowników (to 40,07 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali tam 548,7 mln odsłon, a każdy spędził przeciętnie 69 minut i 27 sekund.

Witryna wyprzedziła konkurentkę z Onetu o 697,7 tys. użytkowników i 2,49 pkt proc., 129,18 mln odsłon oraz 9 minut i 2 sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Na stronie głównej Onetu 10,5 mln internautów wykonało 419,51 mln odsłon oraz spędziło średnio 60 minut i 25 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-lipiec-2019-onet-znow-przed-wp-a-olx-pl-przed-interia-mocno-w-gore-se-likacje-mobilne-w-polsce-w-2019-roku-onet-znow-przed-wp-a-olx-pl-przed-interia-mocno-w-gore-se-pl,7170860939847297a ##

Z kolei strona główna Interii osiąga zdecydowanie wyższe wyniki od analogicznej witryny Gazeta.pl, zwłaszcza w liczbie odsłon i przeciętnym czasie korzystania. W zeszłym miesiącu ta pierwsza zanotowała 4,82 mln użytkowników, 206,92 mln odsłon oraz 64 minuty i 40 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę, a ta druga - 4,24 mln użytkowników, 101,31 mln odsłon oraz 41 minut i 34 sekundy średniego czasu korzystania.

Najlepszy wynik w tej ostatniej statystyce osiągnęła strona główna o2.pl. 1,95 mln internautów wykonało na niej 24,18 mln odsłon oraz spędziło przeciętnie godzinę, 39 minut i 49 sekund.

grafika

Z miesiąca na miesiąc strona główna WP.pl straciła 48,5 tys. użytkowników (to 0,43 proc. w dół), zyskując 52,53 mln odsłon (10,6 proc.) oraz 6 minut i 52 sekundy średniego czasu korzystania (11 proc.).

Analogiczna witryna Onetu osiągnęła wzrosty o 112,2 tys. odwiedzających, 24,1 mln odsłon oraz 2 minuty i 41 sekund przeciętnego czasu korzystania (czyli odpowiednio o 1,1, 6,1 i 4,6 proc.), a strona Interii - o 38,7 tys. użytkowników, 16,5 mln odsłon oraz 4 minuty i 9 sekund średniego czasu korzystania (0,8, 8,7 i 6,9 proc. w górę). Dzięki temu ta pierwsza zmniejszyła nieco dystans w liczbie użytkowników do konkurentki z WP.pl, a ta druga zwiększyła przewagę nad stroną główną Gazeta.pl, która przy minimalnym spadku liczby odwiedzających (o 1,9 tys., a więc 0,05 proc.) zyskała 4,38 mln odsłon (4,5 proc.) oraz minutę i 35 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (4 proc.).

Natomiast strona główna o2.pl osiągnęła wzrost o 67,9 tys. użytkowników (3,6 proc.) i 1,82 mln odsłon (8,1 proc.), a średni czas korzystania zmalał o 2 minuty (czyli 2 proc.).

grafika

Na czele Google

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa