STS i Widzew Łódź z kampanią na rzecz osób z zespołem Downa

Z okazji obchodzonego 21 marca Światowego Dnia Zespołu Downa klub piłkarski Widzew Łódź wspólnie z oficjalnym sponsorem - firmą bukmacherską STS rusza z kampanią pod hasłem „Od Serca. Bardziej” na rzecz osób z Zespołem Downa. Partnerem akcji została Ekstraklasa.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
STS i Widzew Łódź z kampanią na rzecz osób z zespołem Downa
Widzew i STS we wspólnej akcji

W ramach akcji, Widzew i STS zaplanowały szereg wspólnych działań mających na celu zwrócenie uwagi na osoby z trisomią 21. chromosomu, a także wsparcie dwóch łódzkich placówek: Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Tkackiej 34/36 oraz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Osób z Zespołem Downa.

Kulminacja akcji przypada na 4 kwietnia, kiedy to piłkarze Widzewa zagrają w Łodzi z Lechią Gdańsk. Tego dnia zawodnicy wybiegną na rozgrzewkę w getrach nie do pary i koszulkach specjalnie przygotowanych na tę okazję, a STS zrezygnuje z części brandingu meczowego, przeznaczając jego powierzchnię na rzecz kampanii. 

Podczas meczu odbędzie się akcja cegiełkowa, w ramach której za pieniądze wrzucane do puszek, kibice otrzymają parę skarpet nie do pary, specjalnie przygotowanych przez Klub i STS. Dochód zostanie przeznaczony na wsparcie wspomnianych wcześniej placówek. Dodatkowo zebrana kwota zostanie zwiększona o 10 000 zł, które zadeklarował przeznaczyć na ten cel STS.

To nie jedyny element planowanej kampanii. W najbliższych dniach piłkarze Widzewa Łódź odwiedzą siedzibę Ośrodka przy ul. Tkackiej. Podopieczni będą mieli wówczas okazję porozmawiać z zawodnikami i wspólnie zapozować do zdjęć. Planowana jest również rewizyta na jednym z treningów czerwono-biało-czerwonych, w którym wezmą również udział członkowie Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Osób z Zespołem Downa. 

- „Od Serca. Bardziej” to kolejna kampania, którą realizujemy z Widzewem, a przy tym druga wspólna największa inicjatywa charytatywna obok akcji „Dorzuć Misie”. Tym razem poruszamy trudny temat, by zwrócić uwagę społeczeństwa na osoby z trisomią 21. chromosomu. Pokazujemy, jak wygląda ich codzienność, z czym muszą się zmagać. Jednocześnie udzielamy im realnego wsparcia finansowego, gdyż beneficjentem akcji są dwie placówki wspierające podopiecznych z Zespołem Downa - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Łodzi oraz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Osób z Zespołem Downa – mówi Paweł Sikora, head of PR&sponsorship w STS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"