Subway promuje kokosową kawę mrożoną

Po raz drugi w letniej ofercie sieci lokali gastronomicznych Subway pojawia się mrożona kawa kokosowa, w cenie 7,95 zł. Wariant reklamuje kampania w internecie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Subway promuje kokosową kawę mrożoną

Mrożona kawa kokosowa Subwaya reklamowana jest  w mediach społecznościowych marki (Facebook, Instagram oraz Twitter). Do tych kanałów przygotowano serię postów informujących o letniej kampanii, a także konkursowych aktywizujących fanów. Nagrodami w konkursach będą prezencie vouchery na dowolną kawę. W restauracjach znalazły się materiały POS dedykowane najnowszej kampanii. Wśród nich zobaczymy plakaty i menuboardy.  

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications.

Kampanię tego sezonowego wariantu smakowego Subway prowadził także w roku ubiegłym, kiedy nowość debiutowała na rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów