Subway reklamuje „900 milionów kombinacji sandwiczy”

Ruszyła internetowa kampania reklamowa restauracji Subway pod hasłem „Mamy 900 milionów kombinacji sandwiczy. Gdzie indziej masz takie wybór?”. Akcję przygotowała i realizuje agencja Q&AConsulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Subway podkreśla zawrotną liczbę sandwiczy, które można przygotować z produktów dostępnych w tych restauracjach. Reklamy zachęcają klientów do tworzenia własnych kompozycji kanapek

Akcja wystartowała z początkiem kwietnia, kiedy w restauracjach Subway pojawiły się materiały POS (menuboardy, plakaty, ulotki reklamowe). 8 kwietnia ruszył czterotygodniowy konkurs fotograficzny dla fanów Subway Polska na Facebooku. Wspierają to reklamy internetowe (m.in. banery na portalach, mailingi) oraz działania w mediach społecznościowych (m.in. współpraca z blogerami). W maju spoty Subway będą emitowane w radiu.

grafika

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Q&A Consulting, która realizuje też działania e-PR towarzyszące akcji.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"