Zakres działań dla marki obejmuje strategię marketingową i komunikacyjną, produkcję fotokontentu (ze szczególnym uwzględnieniem Instagrama i Facebooka), działania związane z planowaniem i zakupem mediów w obszarze programatycznym i promocją na TikToku oraz nadzór nad przygotowywaniem treści na ten kanał.
Punktem wyjścia do opracowania kompleksowej strategii marketingowej i komunikacyjnej stało się kluczowe wyzwanie: Polacy wciąż spożywają znacznie mniej ryb niż mieszkańcy Europy Zachodniej.
– Misją Suempolu jest bowiem sukcesywne "rozkochiwanie" Polaków w rybach. Dlatego przygotowana przez nas strategia mediowa opiera się na intensywnych działaniach w kanałach społecznościowych. Dzięki nim możliwe jest budowanie świadomości marki, angażowanie konsumentów oraz edukacja. Wszystko w naturalnym dla odbiorców środowisku – komentuje Magdalena Fedyna, account managerka, Ancymony.

Działania dla marki wystartowały we wrześniu i potrwają do końca roku.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.











