Sprzedając czas reklamowy towarzyszący transmisji z tegorocznego finału ligi NFL Fox ustalił cenę 30-sekundowej reklamy na 5 mln dol. Chętnych do zapłaty takiej lub kilkakrotnie wyższej (w wypadku wielu emisji) kwoty nie brakuje wśród marek, które dobrze wiedzą, że promocja w trakcie Super Bowl procentuje znacznie bardziej niż reklamy nadawane w trakcie większości innych programów telewizyjnych. Do dzisiaj większość dużych marek potwierdziła już swoją reklamową obecność przy Super Bowl 2017.
W ub.r. według notowań kanału AdBlitz najpopularniejsza była reklama gry "Pokémon", na kolejnych miejscach znalazły się dwa spoty T-Mobile.
Niektórzy z tegorocznych reklamodawców postanowili już teraz zaprezentować swoje spoty reklamowe na finał NFL w pełnej wersji lub w postaci zwiastunów. Oto one:
Avocados from Mexico: „Big Game Teaser”Agencja: GSD&M

Buffalo Wild Wings: „Marionette”Agencja: TBWA Chiat Day
Bud Light: „Famous Among Friends”Agencja: Anheuser-Busch
Febreeze: „The Halftime”Agencja: Grey New York
GoDaddy: „The Big Day Teaser Commercial”Agencja: Bullish

GNC: „Courage To Change”
Hyundai: „Operation Better”Agencja: INNOCEAN Worldwide

Intel: „Brady Everyday”Agencja: McGarrey Bowen
Kia Motors: „Kia Niro”Agencja: David & Goliath
Lexus: „Man and Machine”Agencja: Team One
Mercedes-Benz: „Easy Driver”Agencja: Mercedes-Benz

Mr. Clean: „Cleaner of Your Dreams”Agencja: Własna produkcja
Skittles: „Romance”Agencja: Adam&EveDDB
Snickers: „Live”Agencja: BBDO New York

Squarespace: „Who Is JohnMalkovich.com?”Agencja: David&Goliath
Turbo Tax: „Humpty Fall”Agencja: Weiden+Kennedy/Grupo Gallegos
Wix: „Make Your Own Website”Agencja: Andrea Janetos/Jeff Huggins
Yellow Tail Wine: „Super Bowl Ad”Agencja: Anheuser-Busch











