'Super Express' wprowadził wspólną ofertę reklamową z se.pl

"Super Express" opracował pakiety reklamowe łączące papierowewydanie tej gazety z jej serwisem internetowym se.pl. Taka ofertazapewnia większy zasięg kampaniom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzone w połowie czerwca pakiety reklamowe łączącepapierowe wydanie "Super Expressu" z jego serwiseminternetowym se.pl noszą nazwy Premium, Standard i Economy. Każdy znich obejmuje powierzchnie gazetowe junior page, cała strona imoduły 3x3 oraz internetowe boxy śródtekstowe i skyscrapery wopcjach od 50 do 200 tys. odsłon. Wszystkie pakiety są skierowanezarówno do reklamodawców ogólnopolskich, jak i regionalnych. Przyopracowywaniu tej oferty biuro reklamy i ogłoszeń "Super Expressu"współpracowało z internetowym domem mediowym IDMnet, który zajmujesię w niej pakietami specjalnymi i optymalizacją kampanii.

- Crossowanie mediów drukowanych z internetowymi pozwala dotrzećdo dodatkowych 85 proc. użytkowników witryny Se.pl, którzy nieczytają wydania gazetowego "SE" - uzasadnia AnnaKaczmarska, dyrektor zarządzająca IDMnet. - Wykorzystaniepakietów w kampanii pozwala na zwiększenie zasięgu w grupachcelowych, a także wzbogaca przekaz reklamowy - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"