“Super Express” z loterią Jarzębinka. Do wygrania samochód

W poniedziałek 16 września br. rusza nowa loteria “Super Expressu” (Murator) pod nazwą Jarzębinka. Zabawa potrwa 12 tygodni.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Co drugi poniedziałek do całego nakładu „Super Expressu” dołączone będą personalizowane karty zdrapki. Zadaniem uczestnika loterii jest zdrapanie na swojej karcie liczb, które codziennie publikowane będą w dzienniku. Odkrycie trzech jednakowych symboli w rzędzie zapewnia wygraną. Do zdobycia są nagrody od 50 do 5000 zł. W trakcie trwania loterii będzie można także zbierać kupony i zagrać o nagrodę główną - samochód Ford Fiesta. Łączna wartość nagród to 235 tys. zł.

Wprowadzeniu loterii towarzyszy kampania promocyjna obejmująca telewizję (TVP, Polsat, Polo TV, Eska TV), radio (Polskie Radio, Radio ZET, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM, Radio dla Ciebie, Radio Plus), prasę (“Super Express”, magazyny Muratora) oraz serwis internetowy SE.pl.

grafika

Kampania została przygotowana przez dział marketingu ”Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive, media zewnętrzne kupił Starcom.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Super Expressu” w lipcu br. wyniosła 143 163 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu