„Super Wybór” w kampanii Purmo

W prasie, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa produktów grzewczych Purmo. Akcja – skierowana do profesjonalistów – przebiega pod hasłem „Super Wybór”.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku lutego kampania reklamowa grzejników i systemów rurowych Purmo podkreśła, że to najbardziej kompleksowa oferta na rynku, zapewniająca korzystną relację jakości do ceny. Przekaz pod hasłem „Super Wybór” opiera się na charakterystycznym, okrągłym emblemacie.

grafika

Akcja jest skierowana głównie do odbiorców profesjonalnych: instalatorów, dystrybutorów i kontrahentów handlowych, dlatego obejmuje media branżowe: czasopismo „Magazyn Instalatora” (reklamy i inserty), portale budowlane (bannery), mailingi i e-newslettery, materiały POS oraz konkurs dla instalatorów współpracujących z marką. Przygotowaane globalnie przekazy wykorzystywane w akcji – zaplanowanej do czerwca – zaadaptował na polski rynek dział marketingu firmy Rettig Heating, która produkuje i dystrybuuje w naszym kraju urządzenia Purmo.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"