Sprzedaż ogółem “Świata Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosła 128 796 - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Tytuł ukazuje się od sierpnia 2011 roku.
Na drugie miejsce z pierwszego spadł dotychczasowy lider, czyli wydawany przez G+J Polska miesięcznik “Focus”. Jego sprzedaż ogółem spadła o 7,8 proc. do 102 527 egz.
Trzecia lokata przypadła “Focusowi Historia” (G+J Polska), który sprzedał się w styczniu br. w liczbie 43 738 egz., notując wzrost o 16,8 proc. - największy w zestawieniu.
Największy spadek zanotował znajdujący się na miejscu szóstym i zarazem ostatnim “Świat Nauki” (Prószyński Media). Jego sprzedaż ogółem poszła w dół o 13,8 proc. do 14 483 egz.
Największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 27,6 proc. w styczniu br. względem grudnia ub.r. zanotował “Focus”. Natomiast najwięcej stracił “Świat Wiedzy”. Jego sprzedaż spadła o 17,9 proc., a osiągnięty przez ten tytuł wynik był najniższy od jego pojawienia się na rynku, co miało miejsce w sierpniu ub.r.












