Zadaniem kierującej dotychczas działem eventowym Sylwii Ziemackiej na nowo utworzonym stanowisku new business directora będzie rozbudowa portfolio klientów agencji w obszarach experience marketingu, event marketingu, shopper & retail marketingu oraz graphic design.
Jednocześnie Ziemacka będzie blisko współpracować z zarządem Havas Worldwide Warsaw.

Kama Kowalczyk (na zdjęciu poniżej) po objęciu stanowiska account directora będzie odpowiadać za zespół realizujący działania eventowe dla obecnych klientów Havas Engage Warsaw.
Ziemacka i Kowalczyk są związane z Havas Engage Warsaw od 2007 roku. Ziemacka, zajmując przez ostatnie pięć lat stanowisko event directora, rozwijała zespół eventowy i poszerzała portfolio nowych klientów. W 2010 roku była nominowana do nagrody „Osobowość Roku MICE Poland” przyznawanej osobom z branży eventowej. Ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej z tytułem magistra psychologii społecznej. Kowalczyk w ciągu ostatnich lat realizowała projekty eventowe dla klientów agencji. Podczas Euro 2012 zarządzała aktywacją marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych strefach kibica i na stadionach w Polsce i na Ukrainie. Jest absolwentką wydziału produkcji Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej w Łodzi.











