„Naszym celem było przede wszystkim zapewnienie najlepszego user experience dla naszych użytkowników, przy jednoczesnym uwzględnieniu celów biznesowych stawianych przed stroną internetową” – mówi Filip Żok, Dyrektor Portali i Aplikacji w Orange. – „Na podstawie kilkuletniej współpracy wiedzieliśmy, że Symetria poradzi sobie z tym zadaniem” – dodaje Żok.
Najistotniejsze zmiany w serwisie dotyczą architektury informacji i skupieniu się na intuicyjnym dotarciu do produktów i usług. Użytkownicy już w momencie dotarcia do strony głównej w szybki sposób mogą zidentyfikować obszar, który ich interesuje. Ścieżka nawigacji została zaprojektowana w pełni w oparciu o rzeczywiste potrzeby przedstawicieli grup docelowych Orange. Podczas badań eksperci Symetrii testowali procesy związane z zakupem nowej usługi, przedłużeniem umowy, dokupieniem usługi czy przejściem z karty na abonament. Wszystkie wnioski wykorzystano przy opracowywaniu nowej odsłony serwisu www.orange.pl.

Więcej informacji udziela:
Jolanta Zielińska
Marketing Manager
kom. +48 609 493 842
jolanta.zielinska@symetria.pl











